«Ми ж вам говорили, Вікторе Андрійовичу!»

Увеличить шрифт  1 2 3
Интересное »

Жовтогаряча частина українського суспільства дружно голосить над воскресінням Януковича і засуджує рішення Ющенка, вживаючи метафори розряду “зрада нації”, а картинка, намальована українськими політологами та журналістами, починає нагадувати стару історію, розказану Мері Шеллі, про доктора Віктора (до речі) Франкінштейна та оживлену ним істоту.

Отже, Ющенко зрадив націю, продався, виявив слабкість, помилився, вчинив проти волі народу і зробив ще багато поганого, якщо вірити мас-медіа. Типова риса людства – пошук винного, щоб понавішувати на нього всіх собак. Сьогодні в Україні винним оголошено Президента. “Дуже важливе” внутрішньополітичне питання – хто винен у реванші донецьких, було вирішено безапеляційно, та чи маємо право ми формувати громадську думку, спираючись на заперечення, критику та протест? Чи не повинні ми спрямувати громадськість до дії, спонукати працювати на своє благо, благо своїх дітей та країни?

Межа політичної відповідальності

Спочатку давайте спробуємо пригадати хоч одну сучасну розвинену демократію (не плутати з розвиненим соціалізмом), де прихід до влади якої б там не було політичної групи може мати катастрофічні наслідки. Не пригадується, бо немає таких: демократичні засади разом із системою стримувань та противаг міцно тримають політиків у рамках встановленого курсу і дозволяють лише невеликі варіації відносно центрального курсу держави.

Держава, яка не має єдиного центрального курсу, яка характеризується відсутністю державницької ідеології, громадяни якої рідко пам’ятають прізвище останнього гетьмана чи суть Повчання Володимира Мономаха, а молодь якої душею й тілом прагне за кордон, на захід, ближче до золотого мільярду, не може претендувати на користування такими благами європейських і взагалі розвинених країн, як стабільність та наслідуваність політики.

Саме тому зміна влади – прихід до руля іншої політичної навіть не групи, а угруповання лякає і викликає потужний резонанс у суспільстві. Прихильникам Партії Регіонів бачиться райдужне майбутнє, побудоване новим месією, а прихильники помаранчевих найближчу перспективу країни перев’язали чорною стрічкою. Чи варто бути настільки категоричними?

Чи можна говорити про політичну відповідальність? Звісно, припущення, що політик може відректися від сказаних слів чи даних обіцянок, викликає обурення. Проте подумаймо ще раз, як часто нам доводиться самим відмовлятися від своїх слів? Чи завжди сліпе слідування поставленим задачам веде нас до успіху? Чи не краще повернути з кривої стежки, коли виявлено хибу власних суджень?

Політики, як сама держава, існують для того, щоб захистити населення від труднощів існування за законом “перемагає сильніший”, щоб створити безпечне середовище для співжиття людей та гарантувати його збереження як протилежність війні всіх проти всіх. Політична відповідальність може бути вимогою до тієї міри, до якої дії політика сприяють чи ні щасливому життю людей.

Площина політичної відповідальності, в силу убогості знань українського демосу у галузі демократичних моделей політичної діяльності, часто перетинається з площиною відповідальності іншого характеру, моральної, зокрема. Від політика вимагають не лише забезпечення нормального функціонування мегасистеми “Україна”, але й підтримання образу, який виборці хочуть в ньому бачити. Народ не хоче визнавати у своєму цареві-батюшці просто людину, а хоче, щоб той грав свою високу роль на належному рівні.

Критика політики Віктора Ющенка, небайдужість населення до банальних перипетій кадрових рішень нагадує радше свист по проваленій виставі, аніж конструктивне прагнення змінити життя країни на краще, внести лепту у розвиток держави.

Не хочу вдаватися в макіавеллізм, тому про рівень відповідальності за власні слова та моральність власних вчинків збоку політика не писатиму. Наголосити ж хочу на тому, що категорії відповідальності, моральності та подібних лежать у площині психічних особливостей людини, а тому не можуть безапеляційно засуджуватися – ну, психотип у людини такий, ну що їй вмерти?

Типова скарга політолога і йому подібних: “Мої розумні/корисні/оригінальні та надзвичайно ефективні поради ніхто не слухає!” А потім класичне: “А ми ж вам говорили, Вікторе Андрійовичу!” Але світ наш ми творимо своїми ж руками, то і той факт, що нас не послухали, означає не більше не менше ніж те, що ми були непереконливі, не змогли переконати у правильності та раціональності власних думок. Не варто ставити в вину Президенту Ющенкові, що він не зробив так чи інакше, у світі ми маємо справу з фактами. Люди вірять у доконаний факт, тому сприймати потрібно те, що є, а не гадати про те, що могло би бути і як би було краще.

Рішення Ющенка призначити на посаду прем’єра Януковича приписують хвилинному рішенню. Як безпосередньо до, так і одразу ж після призначення прем’єра голосять про те, що Ющенко схилявся до думки того, хто говорив з ним останній. Корять у непослідовності та слабкості.

Погляньмо на питання наступним чином. Ми всі цінуємо конструктивне ведення переговорів, всі ми ратуємо за пріоритети вислуховування аргументів усіх сторін, за сприймання усіх точок зору, за прийняття справедливих позицій.

Ющенко дав висловитися усім та зважив всі “за” та “проти”.

Третина українських громадян голосувала з Партію Регіонів України, чверть за Блок Юлії Тимошенко, ну і за інших відповідно. То чому ж ми ставимо під сумнів мистецтво переконання, яким повинні були володіти лідери цих політичних сил, щоб, по-перше, переконати частину українських громадян у власній здатності представляти інтереси останніх, по-друге, переконати людину на прізвище Ющенко у доцільності прийняття їх позицій з того чи іншого питання?

Політологи жаліються, що Ющенко не слухає радників, свою аналітичну службу і подібних. Окремо хочеться сказати про спроби порівняння аналітичної роботи в Україні з аналогами у США та Європі. Ну немає в Україні аналогів. Посилено намагаючись пригадати українські аналітичні центри, де думає більше однієї людини за раз, пригадую від сили два-три. Ми хочемо, щоб Президент замість думати власною головою слухав когось, а відповідав за рішення сам.

Увага, політологи! Замість корити політику Президента, варто подумати про стратегію державного розвитку, державницьку ідеологію, пошуки пробілів та недоліків української демократії та способів їх виправлення. Давайте працювати з фактами, а не робити розлогі умовиводи про те, що якби в роті у нас раптом виросли гриби, нам би і в ліс за ними не довелося ходити.

Науково доведений факт: передвиборчі обіцянки в більшості не виконуються. І навіть чудово знаючи всі ці тенета, кожного разу попадаєшся. Нас годують обіцянками зниження цін на газ, створення помаранчевої коаліції та іншою популістською лапшою, а ми не просто віримо і чекаємо на виконання обіцяного, затамувавши подих, ми ще з усією наївністю обманутої дитини вголос нагадуємо Юрію Луценку чи Олександру Морозу чи Віктору Ющенку про давно забуті казки проти ночі.

Думка, що в політику ідуть одні покидьки суспільства, досить поширена серед українців. Однак при наявності такого здорового цинізму вони виявляють дивовижний ідеалізм, наділяючи об’єкт їхніх політичних уподобань ледь не надприродними якостями, за допомогою яких він відремонтує діряву стелю, полагодить труби опалення чи ліквідує радянську двотижневу профілактику “холодний душ”.

Моя бабуся і досі вірить, що пенсії та зарплати зростуть, а ціни триматимуться на одному рівні, бо Віктор Федорович робить те, що обіцяв. Не вдаючись в джунглі економічних показників і випускаючи з уваги те, що кардинально змінити ситуацію (як економічний її переріз, так і будь-який інший) в країні чи то в кращу, чи то в гіршу сторону можна лише відчайдушними методами і навряд чи одноосібно, запитаю читача: “Чи давно у повсякденному житті ви стикалися з фактом невиконання зобов’язань?”

Від політиків – осіб, яким ми надали кредит довіри – ми вимагаємо відповідальності за власні слова та вчинки, ми хочемо бачити на чолі нашої держави сильних особистостей, які сильною рукою, не використовуючи при цьому недемократичних методів, триматимуть гетьманську булаву та служитимуть народові України, не вимагаючи нічого взамін.

Підігріті політичними сюрпризами виборці активно перемивають кістки немилим політикам, мало думаючи про рівень конструктивності чи взагалі адекватність власних суджень. А над цим варто задуматись. В першу чергу варто задуматися тим, хто відповідає за формування громадської думки: вихопивши речення чи думку з мішанини пафосних слів та саркастичного осуду, переконана вдалим зворотом людина, далека від політики, перетворює таку думку на фетиш і не втрачає більше зусиль на обдумування чи аналіз політики. І що ми маємо? Формування лінивої громадської думки гучними словами ображених аналітиків, що їх високоповажного висновку з архіважливого для держави питання враховано не було.

Критикувати, звичайно, можна і варто. Але першочерговим завданням повинно бути забезпечення стабільності, що має мало спільного з окремими особами. Протягом усієї історії людства харизматиків любили і ставили на чолі держави, довіряли їм прийняття найважливіших рішень. Сьогодні створена система стримувань і противаг, яка запобігає необхідності наявності у одного політика надзвичайного кредиту довіри, оскільки одна чи дві людини, чи навіть група, мало що здатні змінити у загальному ході життя держави: конституція та стратегія розвитку є надійними провідниками та стражами рівності та стабільності державного курсу.

Необхідно забезпечити свідоме ставлення громадськості, політиків, політологів, журналістів, всіх громадян України до норм законодавства, які були придумані не для того, щоб забезпечити роботою паперові заводи та друкарні. Закон як основа існування держави, а не окремі політичні фігури, стане твердим ґрунтом для розбудови демократичної, правової, соціальної української держави.

14 августа 17:50
:   Средняя оценка: Голосов: 0
РаспечататьОтправить другу
Комментировать
Комментировать
Читать правила
Читать правила
Имя*  
Ваш комментарий* 
 
Комментарии: 44    показать все | позитивные
Пэтя
16.08.2006 20:02:23
 
Не осилил, много букв!
Что-такое заумное написала ув. автор, что даже нет желания дочитывать... Не стоит так усложнять - ситуация понятна и школьнику. Власть имущие просто решают свои проблемы, не подозревая о существовании народа, который их выбрал. Именно поэтому не было второго майдана - народ понял эту простую истину, потому что его НИКТО НИКОГДА так не кидал за всю историю независимости Украины. А вы говорите - "Критикувати..." Да мы то и так проживем, не впервой. За Державу только обидно...
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Deminimus
16.08.2006 11:03:48
 
Ув. Мария Иванова!
Относительно Ющенко, смысл не в том, что его дела расходятся с его словами! Смысл в том, что его дела выглядят некрасиво (и это еще очень мягко сказано), а кроме того очень некрасиво выглядит его бездеятельность! И вот только на основании того, что Ющенко сделал и чего не сделал, лично я, делаю вывод о том, что он, Ющенко, на президента не тянет, это раз. А во-вторых, сам по себе Ющенко человек так себе, ни рыба, ни мясо. Возомнивший о себе ни весть что!
Относительно же стереотипов хочу сказать следующее, если бы все было так просто, то любые выборы б заканчивались ничем, все политики были бы уничтожены такими вот стереотипами! На самом деле это далеко не так! Никакой "стереотип" просто так не цепляется, как говорится нет дыма без огня! Продемонстрируйте, пожалуйста, пример такого стереотипа по отношению к Ющенко, который во-первых должен быть негативным, по отношению к Ющенко, и во-вторых этот стереотип не должен иметь ничего общего с реальностью. Вот если приведете такой пример, тогда, может, я бы принял Вашу точку зрения, а пока статья выглядит так, будто Вы пытаетесь оправдать Ющенко!
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Любий друзь
16.08.2006 9:51:16
 
"То ж теперь выбирайте: любый друзь какой-нить или Ахметов." Сима

ДА ДА Виберіть мене будь-ласка. Моя передвиборча програма:
1)Ввести кримінальну відповідальність за невідповідність проголошених програмних засад з діями політичних сил;
2)Встановити заробітню платню всім найвищим посадовцям держ апарату на рівні з мінімальною.
4) Відмінити всі пільги та прівілеї держ посадовцям.
5) Будь-які зміни до Конституції узгоджувати шляхом референдуму;
6)Заборонити діяльність КПУ та ПСПУ;
7)Встановити податок на майно (чим більше майна тим більший податок :-))
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Сима
15.08.2006 22:07:43
 
Ворчун:
"Первое: Не надо путать понятия "хозяин" и "власть", тады может прекратится бардак в голове и все встанет на свои места. Хозяин может быть у частной собственности. У человека хозяина быть не может.
Второе: Когда отвергали сов власть мы хотели ДЕМОКРАТИИ. Разницу функции власти при совке и демократии надеюсь объяснять не нужно".
--------------------
Гы:) Не может быть у человека хозяина, - грите? А тот кто вам платит - разве не хозяин?
Платит государство - значит, хозяин - государство. Платит Ахметов - то ж он и хозяин. Любите его или в жопу целуйте. А вы как хотели?
Хозяина - государства не захотели. То ж теперь выбирайте: любый друзь какой-нить или Ахметов. Выбор, как видите, небольшой.
Или, вы - маленький украинець, сами себя хозяином мните? Ню-ню....
К слову, "Разницу функции власти при совке и демократии" пояснить мне, неразумной, нужно. Крайне необходимо! Прощу....
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Nataly_d
15.08.2006 17:25:58
 
Мы вот видим, что демократия на западе гораздо более ориентирована на "простого человека", чем у нас. Но ведь и там не всегда так было. Все эти "блага демократии" у них не с неба свалились, а были завоеваны в жесточайшей и многолетней борьбе. А у нас, пока они там дрались, была совковая "стабильность". А теперь мы хотим воспользоваться уже наработанным опытом, а не выходит - ментальность не та. Нет в обществе критической массы демократически мыслящих людей. От этого все наши беды. Но, видимо, нам все же надо пройти тот путь, который прошли люди на западе. Может быть сейчас это потребует меньшего времени, чем у них. Все-таки мы будем двигаться проторенным путем. Но пройти его необходимо. Мы сделали первый шаг - Майдан. Теперь очередь за следующими. Реальная сила - в наших руках, даже, если силовики перейдут к ПР. Конечно, не хотелось бы румынского варианта, поэтому начинать действовать надо прямо сейчас. Для начала - на регулярных митингах, четко формулируя власти, что именно в ее действиях нам не нравится.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Тінь Подерев'янського
15.08.2006 17:03:50
 
почему наши комментарии на уровне бабы Параски, которая, убежден, не отличит демократию от демагогии?
----------------------------------
Вот как раз баба Параска на подсознательном уровне различает, где демократия, а где демагогия.Посему демагога кравчука гнала мегафоном как сраной метлой, а ющ притащил это убожество за круглый стол!
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
Ворчун
15.08.2006 14:45:49
 
"Здрасьте! Так вы ж разве не этого хотели когда советскую власть отвергали? Вы ж хотели чтоб у вас хозяева были!"

Первое: Не надо путать понятия "хозяин" и "власть", тады может прекратится бардак в голове и все встанет на свои места. Хозяин может быть у частной собственности. У человека хозяина быть не может (не в рабовладельческом строе живем).
Второе: Когда отвергали сов власть мы хотели ДЕМОКРАТИИ. Разницу функции власти при совке и демократии надеюсь объяснять не нужно.

не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Bublik
15.08.2006 14:00:11
 
Cима Вы поц!
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Сима
15.08.2006 13:48:53
 
Хммм,... А этот прошел!
Всё ясно. Пойду себе...
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Сима
15.08.2006 13:47:10
 
Странно, что-то мои посты проходить перестали.
Уйду, пожалуй. Так что извините, кому не ответила. Ответила - не прошло.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Сима
15.08.2006 13:34:22
 
Ворчун:
Сима, Я ТАК понял Вы в свем посте утвердаите, шо большинство народа (см посты) просто психически больны:-(
--------------------------
Самэ так.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Сергей
15.08.2006 13:09:06
 
Сима... ...хозяева справные пришли... ой ли? При 300% прибыли 200-300 дол. зарплата как подачка... Попробуйте узнать какая рентабельность предприятий за границей и какая там зарплата у работников аналогичной отрасли... А потом сравните с предприятиями "справных хозяев"... Тогда можно и поговорить про счастье, которое нам привалило...
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Ворчун
15.08.2006 13:01:18
 
Стереотипы, как вредные бактерии, внедряются в сознание масс и вызывают помутнение рассудка, который в своей кризисной стадии называется массовым психозом.

Сима

Я ТАК понял Вы в свем посте утвердаите, шо большинство народа (см посты) просто психически больны:-(
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Сима
15.08.2006 13:00:04
 
Сергей:
Сима... ...наконец, заставят страну работать... на себя и свой кошелек - тут я с Вами полностью согласен...
----------------------
Здрасьте! Так вы ж разве не этого хотели когда советскую власть отвергали? Вы ж хотели чтоб у вас хозяева были! Нате их теперь, ешьте с кашей!
Все что вам (и нам, как ни прискорбно) остается - это раз в пять лет выбирать себе хозяев да постараться не ошибиться в выборе.
В декабре 2004 вы, как видите, ошиблись. Выбранные вами хозяева не только бестолковы и ленивы оказались, но самое плохое в том, что вы (рабсила) им нафиг не нужна. Их и так неплохо кормят (европейскими да американскими грантами), а если прикормки не хватает - они валютной спекуляцией время от времени пробавляются.
Так что радуйтесь, этой весной вам повезло: хозяева справные пришли. :))))))
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Максим
15.08.2006 12:57:19
 
15.08.06 09:16 Про що стаття ?!
(автору)
================
Статья про то, что не стоит надеяться на "хорошего царя", даже, если он выбран и большинством голосов. Пора НАМ,"маленьким українцям", научиться брать ответственность на себя, признать, что ОТ НАС таки многое зависит и начать ДЕЙСТВОВАТЬ, а не только ругать правительство на кухне. Действия эти должны заключаться прежде всего в том, чтобы начинать шевелить мозгами самостоятельно, а не слушать пропаганду из телевизора. А пошевелив мозгами, предпринимать ПРАКТИЧЕСКИЕ шаги, коими являются голосования на выборах, демонстрации (право на которые нам гарантировано демократической Конституцией!) и т.д. И уж коли мозгами недошевелили, если результат ПРАКТИЧЕСКИХ действий нас не устроил - не просто кричать "предатель", а признать свою меру отвественности за происшедшее (в конце-концов, именно мы этого предателя привели к власти). И снова шевелить мозгами, и снова действовать. И так - все время, это и есть демократия. А если мы в 2004-м поднялись, выполнили практические действия (Майдан) и на том успокоились, ожидая, что вот теперь-то все будет хорошо, то в этом - наша ошибка, расслабляться было нельзя.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Ворчун
15.08.2006 12:53:23
 
2 Сима

Ваш пост только подтвердил мысль автора, о том, шо СМИ ТАКи ответственны за формирование общественного мнения. Одно успокаивает, шо самостоятельно думающих ТАКи больше (см посты)

"ПР+КПУ+СПУ - это как раз те политические силы, которые, наконец, заставят страну работать."

Никто не сомневается. "Вопрос На кого?":-(

"Вы же за "это" стояли на майдане! И не врите, что за демократию. В ваших криках слов таких не слышано было."

Поражает как люди и близко не стоявшие к "Майдану" осведомлены, кто и за шо там стоял
:-)
Достаточно того, шо это было прописано в программах тех партий кот поддержали "Майдан".

ТАКі справи:-)
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Сима
15.08.2006 12:50:19
 
В целом статья мне не понравилась. Прежде всего - попытка автора "отмыть черного кбеля добела". И права Nataly_d (см. пост 15.08.06 10:54), тысячу раз права, возмущаясь авторскими аргументами о "психотипах" во власти.
С другой стороны, не могу не согласиться с Марией Ивановой, и под её вот этими словами готова подписаться двумя руками:
"В першу чергу варто задуматися тим, хто відповідає за формування громадської думки: вихопивши речення чи думку з мішанини пафосних слів та саркастичного осуду, переконана вдалим зворотом людина, далека від політики, перетворює таку думку на фетиш і не втрачає більше зусиль на обдумування чи аналіз політики. І що ми маємо? Формування лінивої громадської думки гучними словами ображених аналітиків, що їх високоповажного висновку з архіважливого для держави питання враховано не було".
Так формируются ложные стереотипы. Стереотипы, как вредные бактерии, внедряются в сознание масс и вызывают помутнение рассудка, который в своей кризисной стадии называется массовым психозом.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Сергей
15.08.2006 12:44:54
 
Сима... ...наконец, заставят страну работать... на себя и свой кошелек - тут я с Вами полностью согласен...
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Ворчун
15.08.2006 12:35:09
 
Всем доброго дня:-)

Данная статья бальзам на душу постящей под ником "нинель":-)

Нет даже желания комментировать, потому как нет слов одни выражения:-(
Ценность данного материала уже оценили ниже и думаю еще не мало будет оценок выше.

ТАКі справи:-(
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Сима
15.08.2006 12:34:14
 
Bublik (14.08.06 23:13):
Где кстати делся этот падонок президент?
---------------------
А вы, шановный Bublik, прокричите громчее: Ю-щен-ко! Ю-щен_ко! Ю-щен-ко! Вы же за "это" стояли на майдане! И не врите, что за демократию. В ваших криках слов таких не слышано было. Вы все кричали имя этого "падонка".
-----------------
Сергій Грабовський:
"Найбільша стабільність - на цвинтарі". О.Герцен. До речі, Мусоліні, Гітлер, Лукашенко обіцяли й утілили на якийсь час саме стабільність, а не свободу.
-------------------
Хватит уже врать, а? Когда это Гитлер или Муссолини о стабильности говорили?
И что вы имеете против стабильности? Знаю: работать не хотите. Вам удобнее, когда страну лихорадит. ПР+КПУ+СПУ - это как раз те политические силы, которые, наконец, заставят страну работать. Вот как раз этого вы, деструктивные элементы (вместе с вашей деструктивной БЮТ) и боитесь.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Прохожий
15.08.2006 11:17:51
 
Неверен сам исходный тезис:"Отже, Ющенко зрадив націю ... вчинив проти волі народу ... якщо вірити мас-медіа". ВАЮ переступил через волю СВОИХ избирателей, которые отдавали ему голоса в расчете на возможность реформ и изменений. Поэтому ВАЮ предал, во-первых, себя и своих избирателей, ничего не выполнив из обещанного (поступив с точностью до наоборот). Во-вторых, ВАЮ действительно не выполняет функцию лидера государства, поскольку его действия абсолютно не улучшают положение населения и идут в разрез с ожиданиями избирателей. В-третьих, моральный и этический аспек... "Типова риса людства – пошук винного, винним оголошено Президента" - смущает вал однотипных комментариев в сети, стилистически сделанных очень похоже. Это внутрення политика СП работает? или НСНУ? Ответ на этот вопрос гораздо интереснее...
не согласен согласен    Рейтинг: 6
 
Ева
15.08.2006 11:00:53
 
Удивительное "произведение": в каждом абзаце - неправда и жонглирование словами и фактами.
не согласен согласен    Рейтинг: 4
 
Vita
15.08.2006 10:58:05
 
Політики, як сама держава, існують для того, щоб захистити населення від труднощів існування за законом “перемагає сильніший”, щоб створити безпечне середовище для співжиття людей ---
Наші політики як раз уособлюють принцип "перемагає сильніший". У створеному ними середовищі лише їм у комфортно жити. А щодо думок біомаси- вона їх яж ніяк не цікавить. "Згадайте чи ви не відмовлялись від своїх слів?" Авжеж - але ми не стояли на майдані перед тисячами людей і не розповідали про високу моральність, тюрми бандитам і руки що не крали. Є речі, які нормальна порядна людина робити не повинна. Пані написали нудну і непереконливу заказуху.
не согласен согласен    Рейтинг: 4
 
Nataly_d
15.08.2006 10:54:45
 
Потрясающий аргумент в статье: "ну, психотип у людини такий, ну що їй, вмерти?" Супер! Наверное "людині" с таким "психотипом" не надо быть президентом. Вот и весь ответ. Вообще, логика статьи типа политики тоже люди и врут так же, как и все остальные, смехотворна. За ложь предполагается ОТВЕТСТВЕННОСТЬ. И тем более серьезная, чем серьезнее дело, которого эта ложь касается. За дачу ложных показаний в суде, например, вообще срок могут дать. А политики у нас могут врать своим избирателям совершенно безнаказанно. И пока это так, никакой демократии и никакого избирательного права у нас нет, а есть только одна профанация. Потому что на основании чего избиратель должен делать свой выбор, если все программы - туфта и чушь собачья? То, что произошло на этих выборах, вообще беспрецедентно. Нас, избирателей, кинули в лучших традициях отечественного жулья, а президент, ГАРАНТ соблюдения наших прав, пардон, и не пукнул! И после этого нам предлагают быть "толерантными", "помирковаными" и черт знает какими еще!
не согласен согласен    Рейтинг: 7
 
Маленький Українець
15.08.2006 10:52:57
 
Так багато розумних слів... То ви скажіть: зрадив, чи не зрадив Ющ майдан? Збрехав, чи ні? От і все (як каже Кравчук).
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 

Первые 25 комментариев
 Следующие 25 комментариев »
Комментировать
Комментировать
Читайте
Обновлено: 21 ноября 11:07
Жёлтые

Интернет магазин загрузка...
bigmir)net TOP 100
TOP.proext.com

Rambler's Top100
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на сайт обязательна. Редакция может не разделять точку зрения авторов статей и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.
© 2008 Интернет-холдинг «ОБОЗ.ua». Все права защищены.